Dziś fotodepilacja jest w czołówce zapotrzebowanych usług z branży zdrowia i urody. Popyt na tę usługę ciągle wzrasta, co jest świetnym powodem do założenia własnego biznesu ze stosunkowo niewysokim kapitałem początkowym.
Każda kobieta chce wyglądać atrakcyjnie, co z kolei bezpośrednio zależy od jej możliwości finansowych. To przede wszystkim dotyczy części ciała, które wyglądają dużo bardziej estetycznie bez niepożądanego owłosienia. Jeszcze w starożytnym Egipcie ciało pozbawione nadmiernego owłosienia było oznaką doskonałości i młodości. Wtedy to rozpoczęła się tocząca się przez stulecia historia usuwania włosów, które w dzisiejszych czasach uważane jest za taki sam zwykły zabieg, jak strzyżenie czy manicure.
Wiele kobiet usiłuje pozbyć się niepożądanego owłosienia samodzielnie, w warunkach domowych. Golenie, woskowe paski, kremy mają efekt krótkotrwały i nie zawsze mogą sprostać oczekiwaniom. Po rozcięciach, podrażnieniach i oparzeniach chemicznych wiele ślicznotek dochodzi do wniosku, że warto zapisać się do gabinetu fotodepilacji i wreszcie na zawsze pożegnać dokuczliwe włosy. Charakterystyczne jest tylko to, że ten sposób pasuje jedynie do ciemnych włosów.
Jak każdy zabieg, fotodepilacja ma swoje przeciwwskazania. Nie zaleca się przeprowadzania zabiegów dla kobiet w ciąży, pacjentom cierpiącym na cukrzycę lub choroby onkologiczne. Jeśli pacjent ma jakiekolwiek choroby przewlekłe, najlepiej skonsultować się z lekarzem co do opcji przeprowadzania zabiegów fotodepilacji.
Popularność zabiegu wzrasta i najwidoczniej będzie dalej wzrastała. To dotyczy przede wszystkim miast i metropolii. Wyniki badań wskazują, że na 10 tysięcy mieszkańców w mieście jest średnio 10 salonów kosmetycznych i prywatnych gabinetów oferujących usługi fotodepilacji. W najgorszym przypadku jeden ośrodek może mieć do 5 tysięcy klientów. To jest całkiem wystarczające, by zastanowić się nad opcją otwarcia własnego salonu.
Określmy podstawowy biznes-plan. A więc, nabywasz urządzenie IPL o zasobie 70 000 impulsów. Do jednego zabiegu depilacji nóg zużyjemy 350-400 impulsów. Czyli jedna głowica przed zamianą lampy wytrzyma blisko 200 zabiegów. Średni koszt takiego zabiegu w Polsce wynosi 300 złotych. Ogólnie zarobisz blisko 60000 złotych.
W jaki okres odzyskasz koszt urządzenia IPL? To zależy bezpośrednio od natężenia pracy i ilości klientów. Według opinii naszych partnerów, od razu po otwarciu gabinetu można mieć 4-5 klientów dziennie. Jeśli koszt zabiegu wynosi 300 złotych, dzienny dochód stanowi minimalnie 1200-1500 złotych. Pracując bez dni wolnych w ciągu miesiąca można zarobić blisko 36000-45000 złotych. Oczywiście, częściowo te pieniądze wydasz na wynajem pomieszczenia, czynsz i wynagrodzenia dla personelu, jeśli zdecydujesz się pracować w zespole. A to dopiero początek Twojej działalności!
Niepożądane i mało atrakcyjne owłosienie na ciele ma zdolność do odnawiania się i odrastania po różnych zabiegach. Tylko fotodepilacja potrafi uwolnić kobiety od tej nieprzyjemnej właściwości naszego organizmu.
1. Do otwarcia gabinetu fotodepilacji trzeba nabyć na naszej stronie profesjonalne urządzenia do fotodepilacji ZEMITS LIGHT EXPERT. Do skutecznego rozwoju biznesu trzeba znaleźć i wynająć przytulny i wygodny lokal. Istotna jest jego lokalizacja. Najlepiej, by gabinet znajdował się w dzielnicy o rozwiniętej infrastrukturze, co pozwoli klientkom z oddalonych okolic bezproblemowo dojechać na zabieg.
2. Po tych ważnych punktach pozostała jeszcze jedna sprawa do załatwienia ― nauczyć się pracować z urządzeniem IPL. Kupując sprzęt w NewFace, dostajesz darmowe profesjonalne szkolenie pozwalające na rozpoczęcie samodzielnej praktyki tuż po ukończeniu kursu.
3. Należy także wyposażyć swój gabinet, urządzić go i zaopatrzyć we wszystkie niezbędniki. Do zabiegu depilacji potrzebne są jedynie rękawiczki, prześcieradła jednorazowe oraz żel.
4. Do zapewnienia maksymalnego komfortu i relaksu klientów należy też zadbać o przyjemną atmosferę, co nie wymaga specjalnych wydatków. Potrzebujesz mieć w gabinecie zestaw mebli ― łóżko, fotele, stół, krzesła, stolik kosmetyczny.
5. W celu popularyzacji swojego ośrodka możesz stworzyć jaskrawy szyld, co przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i wywoła zaufanie. Należy więc wymyślić wyrazistą, głośną, sensowną nazwę i ułożyć kompozycję tematyczną.
Główną przeszkodą na drodze do szczęśliwego i finansowo pewnego życia może stać się strach przed poszukiwaniem klientów. Oferujemy wyjątkową opcję! Zajmujemy się promowaniem biznesu naszych klientów. Po uruchomieniu naszej reklamy będziesz mieć pierwszych klientów. Po tym tylko od Ciebie i jakości Twoich usług zależy ilość klientów i poziom zaufania do Twojego ośrodka. Właściwe podejście do klientów i profesjonalizm sprawią, że wkrótce będziesz zaledwie dawać radę, by obsłużyć chętnych pozbycia się niepożądanych włosów.
Rozszerzoną gwarancję na 24 miesiące oraz finansowanie 0%.