Pokaz i szkolenie od firmy Zemits: przygotowujemy Twój biznes do nowego startu!

 

Jest jedna rzecz, której właściciel firmy kosmetycznej naprawdę potrzebuje, aby odnieść sukces. To jest rozwój. Nie tylko własne możliwości i umiejętności, ale także doskonalenie usług i zabiegów, które wykonują klienci. 

Najlepszą opcją na zwiększenie liczby odwiedzających jest rozszerzenie cennika. Jak jednak wybrać naprawdę wysokiej jakości i wydajny sprzęt? I jak wprowadzić nowe usługi do swojej firmy, nie tracąc czasu na szkolenia pracowników? Dziś o tym porozmawiamy.

Czy pokaz jest konieczny? Tak!

Jest to niezbędny etap przy zakupie każdego urządzenia i oto trzy główne powody, "dlaczego":

⭐️ Sprawdzenie jakości sprzętu. Jeśli producent daje Ci możliwość przetestowania wybranego modelu w praktyce, oznacza to, że jest w pełni przekonany o bezpieczeństwie i 100% jakości każdej części. A dla Ciebie to dobra okazja, aby zapoznać się z interfejsem, ocenić ergonomię urządzenia i efekt po zabiegu. Nie zapominajmy jednak o sprawdzeniu dołączonych dokumentów i certyfikacji. Przecież kluczem do zaufania Twoich klientów są właśnie te certyfikaty o międzynarodowym standardzie, np. FDA.

⭐️ Uzyskanie odpowiedzi na wszystkie pytania. Komunikacja przez telefon nie daje pełnego obrazu niż pokaz. Podczas niego można porozmawiać z kosmetologami firmy, zadać wszystkie pytania, także te, które pojawiły się podczas pokazu.

⭐️ Sprawdzenie rzeczywistości firmy. Odwiedzając realny showroom, rozmawiając z pracownikami, można się upewnić, że nie jest to tylko sklep internetowy bez biura i urządzeń. Obecność showroomu, który można odwiedzić, jest kolejnym potwierdzeniem realności tego producenta.

Szkolenie z zakresu pracy z urządzeniem: 3 powody "dlaczego"

Jednym z najważniejszych momentów opanowania nowego sprzętu jest nauka pracy z nim. To właśnie efektywność tego etapu decyduje o dalszej skuteczności i efekcie zabiegów . A jeśli kosmetolog nie wie, jak prawidłowo pracować na urządzeniu i boi się, to nie doradzi tych technologii. Dlaczego więc szkolenie jest etapem koniecznym:

  • Nie poświęcasz czasu na wprowadzanie nowych usług do cennika, ponieważ Ty i Twoi pracownicy już wiedzą, jak pracować ze sprzętem.
  • Nie tracisz zysków, bo już od pierwszego dnia otwierasz zapisy na nowe zabiegi. 
  • Poznasz wszystkie niuanse pracy z urządzeniem od certyfikowanego kosmetologa marki, który podzieli się z Tobą lifehackami, cechami pielęgnacji i protokołami zabiegowymi. To znaczy, że jesteś uczony umiejętności praktycznych przez doświadczonych specjalistów. 

Ta kompleksowa usługa pomaga wprowadzić nowe urządzenie w mechanizm Twojego biznesu estetycznego!

To dwa obowiązkowe etapy przygotowania do modernizacji firmy. Zemits oferuje każdemu klientowi kompleksowe wsparcie biznesowe, ponieważ interesuje nas Twój sukces i efektywność. 

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły:  

  1. Czy Twoi klienci wciąż wierzą w mity dotyczące depilacji laserowej? Rozwiejemy te wątpliwości wspólnie!
  2. Kombajn kosmetyczny - który wybrać?
  3. TOP trendy w kosmetologii : jakie zabiegi aparaturowe są teraz na TOPie?
  4. Zwrot z inwestycji w sprzęt laserowy: obliczmy razem z Zemits 
  5. Adonyss LP-COOL TECHNOLOGIA