Showroom w Warszawie

Oddzwonimy!Podaj swoje dane, a nasi doradcy skontaktuje się z Toba w najbliższym czasie.

TOP 5 pomysłów dla salonów kosmetycznych

Listopad to najgorętszy sezon dla biznesu. Właśnie w tym miesiącu wypada Czarny Piątek, największa wyprzedaż, wydarzenie obejmujące cały świat.

 

Dziesiątki tysięcy promocji i ofert – sezon tradycyjnie zaczyna się od pierwszych dni miesiąca i kończy się 26 listopada. Tak jest w dziedzinie sprzedaży. Co zaś z branżą kosmetyczną – co możesz zaoferować klientom?

 

Dzisiaj rozważymy 5 pomysłów, które salon kosmetyczny może wykorzystać w Czarny piątek. Razem z Zemits podniesiemy Twój zysk.

Pomysł nr 1: Promocja na zabiegi wieloetapowe

Doskonała opcja dla pracowników/ właścicieli branży kosmetycznej, którzy mają w swoim salonie potężny wielofunkcyjny sprzęt – kombajn kosmetyczny. Weźmy konkretne urządzenie jako przykład:

Przykład: Masz kombajn kosmetyczny Zemits Verstand, sprzęt, który łączy w sobie 8 funkcji: lifting RF, mikrodermabrazje diamentową, elektroporację okolic oczu, peeling ultradźwiękowy, mezoterapię bezigłową, terapię próżniową, mezoterapię tlenową i krioterapię. Oznacza to, że za pomocą jednego urządzenia można stworzyć protokół dla różnych typów skóry, dostosowując się do każdego klienta i problemu estetycznego.

Ale jeśli osobno zabiegi mogą być droższe, możesz wprowadzić zniżkę na promocyjny zestaw składający się z trzech zabiegów. Pomoże to klientom docenić zalety złożonych kompleksów zabiegowych w konkurencyjnych cenach, a Ty zwiększysz średni dochód salonu.

 

Pomysł nr: 2 Seria kilku zabiegów w okazyjnej cenie

Prawie wszystkie technologie kosmetyczne przynoszą efekty, jeśli są przeprowadzane w kursach. Dla uzyskania maksymalnego efektu wystarczy zwykle od 10 do 15 zabiegów. A co, jeśli są ludzie, którzy chcieliby z tej opcji skorzystać, ale łączny koszt takiego przedsięwzięcia nie jest zbyt kuszący?

Przykład: Krioterapia to technika modelowania sylwetki polegająca na szybkim schładzaniu komórek tłuszczowych. Poprawia również koloryt skóry, usprawnia procesy wewnątrzkomórkowe, przyspiesza krążenie krwi i przepływ limfy. Ale nowoczesne krio-systemy to nie tylko odchudzanie. Przykładowo, Zemits CoolRestore Elegance posiada 7 trybów pracy, w tym odmładzanie skóry wokół oczu, redukcję podwójnego podbródka i odmładzanie dłoni.

Zaproponuj swoim klientom zakup pakietu  na Black Friday z kuszącą zniżką. Jest to podwójna korzyść: klient otrzymuje dobrą cenę, a Ty otrzymujesz stałego klienta i dochód.

Pomysł nr 3: Zabieg w prezencie

Prezenty kocha każdy! Wykorzystajmy to. W końcu jest to dla Ciebie szansa na przekształcenie tymczasowego klienta w lojalnego klienta. Przyjrzyjmy się tej opcji w praktyce.

Przykład: W swoim salonie masz Zemits Sisley 2.0, popularne urządzenie do presoterapii, technologię, która ma pozytywny wpływ na organizm. Klient przychodzi do Ciebie, aby przetestować tę technikę i chce wykonać tylko jeden zabieg – spróbować. Ty z kolei oferujesz mu drugi zabieg w prezencie. To nie tylko kolejna gwarantowana wizyta klienta, ale także możliwość, że zabieg tak mu się spodoba, że ​​będzie chciał przejść pełny kurs. Potężny 24-kanałowy system, 4 poziomy intensywności (od 120 do 240 mmHg), aby efektywnie celować we wszystkie obszary ciała, oraz nowy wytrzymały kombinezon z regulacją segmentową.

 

 

Pomysł nr 4: Program lojalnościowy – zbieraj punkty

Świąteczny program lojalnościowy może być doskonałą opcją. W listopadzie możesz ogłosić podwojenie bonusów za każdą wizytę w salonie. Oznacza to, że za ten sam zabieg klient otrzymuje 2 razy więcej bonusów. I im droższy zabieg, tym więcej bonusów.

Przykład: Twój salon ma usługę liftingu SMAS i klientów, którzy chcą z niej skorzystać. Zabieg ten jest dość kosztowny, ale jeśli przejdziesz go w okresie podwojenia premii, będzie to podwójna korzyść. Biorąc pod uwagę, że do uzyskania pożądanego efektu na takim urządzeniu jak Zemits Ultranexx Pro potrzebny jest tylko jeden zabieg, klient otrzymuje punkty na kilka innych zabiegów pielęgnacyjnych i odmładzających. W dodatku ten model może się opłacić już po kilku miesiącach i nawet szybciej dzięki promocji Black Friday. A dzięki wizualizacji 3D proces podnoszenia SMAS jest jeszcze bardziej wydajny i niezawodny.

 

Pomysł nr 5: Losowanie na Czarny Piątek

Kto z nas nie lubi loterii i losowań typu win-win. Dodatkowo jest to świetna opcja, gdzie klient tymczasowy zamienia się w stałego. Nagrody mogą się różnić. Od miniaturek i pełnowymiarowych kosmetyków po zniżki na kolejne zabiegi.

Przykład: Zaproponuj klientowi wyciągnięcie szczęśliwego losu z pudełka / akwarium / skarbonki / czegokolwiek, w którym będzie wskazana nagroda. Na przykład : 50% na kolejny zabieg w Twoim salonie – jak tu się oprzeć? Możesz również wskazać konkretny zabieg, na który udzielasz rabatu. W każdym razie jest to świetna opcja na rozrywkę, która zachwyci publiczność docelową i pobudzi do natychmiastowego zapisania się na nową sesję.

W międzyczasie, gdy zastanawiasz się, jak sprawić przyjemność klientom, proponujemy zrobić to z nowymi urządzeniami! W końcu w Zemits ruszyły już oferty promocyjne, nie tylko na urządzenia wspomniane w artykule, ale także na inne modele. Chcesz wiedzieć, które? Wypełnij formularz i otrzymaj SPECJALNĄ OFERTĘ z najgorętszymi cenami roku!

 

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły: